Borta bra men hemma bäst?
Åter hemma efter några dagar på vift i södra Sverige. Skönt att vara hemma men älskar att resa och besöka nya och gamla platser. Men nu är det jobb några dagar innan vi drar iväg igen.

Möttes av denna vackra kvällshimlen over takåsarna. Till middag blev det melonsallad till förrätt och lax med broccoli och kronärtskockor. /Maria <3


