Jag vill ha vår – nu!
Asså, hur länge ska man stå ut med det här klimatet? Inte länge till, i alla fall. Nu vill jag ha sol och vårvärme. Jag vill kunna gå barbent med sandaletter och blommiga klänningar. Längtar så mycket till Nice, men pandemin gör att resandet blir svårplacerat. Flighter ställs in och restriktioner och utegångsförbud kan ändras från en dag till en annan. Får nöja mig med blommiga klänningar och blomsterbuketter för stunden. / Maria <3







En kommentar
Bella
Längtar också!! 😍💘