Beige kavaj
Har letat runt efter en beige kavaj att ha till våren och hittade till slut denna. Men det var ingen enkel match att köpa, ska ni veta, för det var en polsk webbutik och jag fick googla översättningar för att lyckas genomföra köpet. Funkade uppenbarligen! /Maria <3

Fina väskan som jag fick av U i födelsedagspresent <3


